La nova performance fusiona diferents disciplines on la música electrònica, juntament amb un instrument de corda, el violí, i la dansa i el moviment viatjaran junts en una peça de creació inspirada per la passió, el leitmotiv de la 29a temporada de la Fundació ONCA. Els artistes que ho van fer possible són els Dj’s John Holt i Richy Vuelcom, la violinista Anna Garcia i el ballarí Xavi Pérez, sota la direcció artística de Joan Hernández, de l’equip de la Fundació ONCA. Hernández explica que “Electro Pentagrama és essencialment un espectacle-concert de creació amb ànima experimental, performativa i amb moments de jam session entre tots els artistes que hi formen part. Les propostes de música i moviment són totalment lliures per part dels artistes tot i que sí hi ha una línia narrativa per la història que volem explicar”.

Tornar a la galeria