novembre 09 Concert familiar: Cinemúsica

La Fundació ONCA, continuen el projecte educatiu 2019, que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família.

El quart i últim concert familiar de la temporada, Cinemúsica, a càrrec de la Companyia Viu Teatre, tindrà lloc el dissabte 9 de novembre, a les 10.30 h, 11.30 h i 12.30 h, a la Sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany.

La proposta convida a gaudir del nostre petit homenatge al cinema mut, on la música en directe guiarà per una aventura d’històries plena d’emocions que recordaran escenes úniques del cinema en blanc i negre. Un viatge proper i familiar, pensat per compartir amb els més petits de casa amb l’objectiu de percebre sensacions a través dels sons, la imatge i el moviment.

Concert recomanat per a infants de 6 mesos a 4 anys.

Venda d’entrades a partir del dia 28 d’octubre a onca.ad, a 3 € per localitat (venda anticipada) i 5 € per localitat (dia del concert). Gratuït per a infants menors de 12 mesos.

Dissabte 9 de novembre, a les 10 hores
Sala Prat del Roure, Escaldes-Engordany