gener 23 Conferència · Visibilitzem les cures pal·liatives, cuidem el qui cuida

La Fundació Crèdit Andorrà ofereix una conferència per informar i sensibilitzar sobre l’atenció i l’acompanyament que han de rebre les persones que cuiden malalts que necessiten cures pal·liatives. Amb el títol «Visibilitzem les cures pal·liatives, cuidem el qui cuida», es parlarà dels malalts que requereixen aquesta atenció, però sobretot de la part emocional que implica acompanyar una persona en aquesta fase de la vida.

La sessió, que compta amb la col·laboració del Govern d’Andorra i del Servei Andorrà d’Atenció Sanitària (SAAS), anirà a càrrec de Laura Medina, psicooncòloga, i Esther Argilés, infermera referent de la Unitat de Cures Pal·liatives, que donaran a conèixer les opcions que hi ha a Andorra quant al procés de final de vida, com la Unitat de Cures Pal·liatives del SAAS i el Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) del Ministeri d’Afers Socials, Juventut i Igualtat.

Francesca Ros, directora de la Fundació Crèdit Andorrà, explica que “posarem el focus en els familiars, en la importància de cuidar-nos quan tenim cura d’altres, i en com millorar la qualitat de vida del malalt i de les persones que n’estan al càrrec”. Amb aquesta xerrada “tenim l’objectiu d’oferir-los eines per fer front al dia a dia”.

La conferència tindrà lloc el 23 de gener, a les 18.30 h, a la 3a planta de l’edifici Crèdit Centre (Av. Meritxell, 80 d’Andorra la Vella). Les persones interessades a assistir-hi han d’inscriure’s al telèfon 88 88 88 abans del dia 20 de gener.

Dilluns 23 de gener, a les 18 hores
Edifici Crèdit Centre