novembre 10 Seminari: Introducció a les problemàtiques de salut mental (CPP 2022)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

Aquesta formació va destinada a la prevenció i detecció primerenca de les problemàtiques de salut mental a l’inici a l’adolescència, relacionades amb la pressió social, l’assetjament escolar, l’abús de pantalles, les addiccions, els trastorns de la conducta i els trastorns de la conducta alimentària.

Els objectius principals del programa són:
• Facilitar la comprensió de l’adolescència i joventut.
• Conèixer els factors de risc i protecció de les principals problemàtiques de salut mental.
• Dotar d’eines per a la detecció primerenca i l’acompanyament.

El curs té una durada de 4 hores, que es desenvoluparan en una sola sessió a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:
• Dijous 10 de novembre, de 15.00 h a 19.00 h

Termini de preinscripció: fins al 27 d’octubre del 2022
Termini per a la formalització de la matrícula: fins al 8 de novembre del 2022

Import: L’import de la matrícula és de 150 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 120 euros. Els estudiants de formació reglada, el professorat de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

Dijous 10 de novembre, a les 15 hores