Èxit de participació a la nova temporada del programa ‘Envelliment saludable’

La Fundació Crèdit Andorrà inicia una nova temporada del seu programa ‘Envelliment saludable’, d’activitats i formació per a persones majors de 60 anys. Les formacions recuperen la normalitat després dels moments més durs de la pandèmia i tal com explica el responsable de L’espai, Joan Casas, sembla que la gent tenia moltes ganes de tornar a fer els cursos i tallers com abans, ja que les diferents propostes han tingut “molt bona acceptació” i s’ha assolit el “màxim d’inscrits” que havien tingut “mai”, arribant a les 650 inscripcions.

Des de la Fundació Crèdit Andorrà es mostren “molt contents perquè la gent pot tornar a venir amb la normalitat que teníem abans de la pandèmia” i han notat que els participants tenen molt d’interès per participar: “Tenen ganes de socialitzar, de tornar a fer els cursos”, ha subratllat Casas, que ha incidit en el fet que des de la fundació valoren positivament aquesta empenta, ja que “el que vol és que tinguin l’envelliment el més saludable possible”.

El responsable de L’espai destaca que el volum d’inscripcions fa que fins i tot hi hagi cursos que tenen llista d’espera, un fet que els omple de “satisfacció”, tot i que els agradaria poder tenir espai per atendre totes les peticions.

Entre les novetats d’aquest any hi ha un taller de prevenció de riscos en les noves tecnologies de la informació i la comunicació, ja que cal “preveure la seguretat” en l’ús de les noves aplicacions i plataformes, i també un curs de Mac. A més, també s’oferirà un curs de golf per fomentar l’exercici físic.

El responsable de L’espai subratlla que s’ofereix un “ampli programa” que inclou també sortides culturals i senderisme a banda dels cursos i valora que els que continuen tenint molt bona acceptació són els d’idiomes: català, francès i anglès i les xerrades, a les quals la gent “té molt d’interès” a assistir.

Aquest dilluns al matí els cursos de català i de telèfon mòbil han donat el tret de sortida a la nova temporada. Tal com ha fet notar Casas, el de telefonia està “molt concorregut” i s’està “al límit de les places” i en destaca la utilitat: “Avui en dia, qui no vol enviar un whatsApp, xatejar o parlar amb familiars i amics? i nosaltres els ensenyem aquestes noves tecnologies”.

Cal destacar que malgrat recuperar la presencialitat, des de la Fundació Crèdit Andorrà també aposten per la formació virtual per a aquells que vulguin seguir els cursos a distància.