Nous tallers preventius sobre salut de la Fundació Crèdit Andorrà

Nous tallers preventius sobre salut de la Fundació Crèdit Andorrà

La Fundació Crèdit Andorrà organitza un taller preventiu sobre el repòs i la higiene del son per als usuaris de L’espai. En aquesta activitat es tractarà sobre com els problemes de micció, afectius, de consum de fàrmacs i l’edat, entre d’altres, es relacionen amb la dificultat per descansar i agafar el son. Es coneixeran les fases del son, els efectes de l’insomni i com es pot tenir cura de la higiene del repòs i del son. Aquest taller tindrà lloc el dimarts 7 de maig, a les 16 h.

Aquesta setmana també s’inicien les activitats físiques i de relaxació. Unes sessions pràctiques en les quals es treballarà la flexibilitat, la força, l’equilibri i la coordinació mitjançant exercicis actius combinats amb la respiració i exercicis de relaxació. L’activitat s’inicia el 8 de maig i tindrà lloc fins al 12 de juny, cada dimecres de 16 a 17 h.

El dimarts 14 els usuaris de L’espai podran participar en una ruta de senderisme guiada per la vall del Madriu. Durant la ruta passaran per l’antic camí dels matxos en direcció al Coll Jovell, on tindran unes esplèndides vistes sobre la vall. Aquesta activitat promou la marxa a l’aire lliure d’una manera molt planera per tal de gaudir de la natura, els paisatges i els seus elements d’interès històric i cultural, a la vegada que es fa esport.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.