La nostra música, patrimoni de tots

Juntament amb el ministeri encarregat de Cultura del Govern d’Andorra gestionem  la Fundació Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra, de la qual depenen l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) i la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca).

Amb la finalitat d’acostar la música a la societat andorrana s’organitzen nombroses activitats entre les que destaquen concerts institucionals, concerts familiars, concerts en col·laboració, concerts en el marc de les “Nits als museus”, concerts del cicle de tardor. També es duen a terme tallers dirigits a col·lectius vulnerables en el marc del programa “Música i creativitat”.

D’altra banda, amb el Comú d’Ordino, organitzem concerts a través de l’Associació Festivals d’Ordino, que té l’objectiu de difondre i dinamitzar la cultura a Andorra amb concerts de qualitat i que puguin generar un ampli interès entre el públic.

Vetllem perquè la cultura musical estigui present en la societat andorrana.