La Fundació ONCA finalitza el cicle ON-CARRER i el cicle Engordany a duo

La Fundació ONCA finalitza el cicle ON-CARRER i el cicle Engordany a duo

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, tanca el cicle ON-CARRER i el cicle Engordany a duo, el proper dimecres 26 d’agost.

El cicle ON-CARRER acaba a la parròquia d’Ordino amb tres actuacions. La Pecera actuarà a les 19 h a la Plaça Major. Acte seguit, a les 19.45 h, serà el torn de Josep Bracero viola als Jardins del Museu Areny Plandolit. Per tancar el cicle ON-CARRER, Guillem Tudó saxo farà la seva interpretació a la Plaça del Prat del Call, a les 20.30 h. El cicle compta amb la col·laboració del Comú d’Ordino.

El dimecres 26 d’agost, a les 19 h, el cicle Engordany a duo finalitza amb l’actuació del Duet Daura format per Pilar Planavila (acordió) i Ivan Caro (gralla, ocarina, flabiol i tamborí) i s’endinsarà a la música d’arrel tradicional del Pirineu. És imprescindible fer reserva de plaça a l’Oficina de Turisme d’Escaldes-Engordany (tel.: 890 881 – oficinaturisme@e-e.ad).