Activitats del mes d’abril a L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà

Activitats del mes d’abril a L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà

La Fundació Crèdit Andorrà ofereix noves activitats i formació per a persones més grans de 60 anys a L’espai. En el marc del programa ‘Envelliment saludable’, aquest mes d’abril ha previst tallers sobre noves tecnologies, preventius sobre salut i una sortida cultural.

Entre els tallers de noves tecnologies, aquest mes s’inicia l’edició d’abril a juny del de telèfon mòbil, que comença el 25 d’abril i que tindrà lloc els dilluns i dimecres en horari de matí o tarda (d’11.30 a 13 hores, sistema Android, i de 17.30 a 19 hores, sistema iOs). També arrenquen el de Power Point, el 26 d’abril, i tindrà lloc els dimarts i dijous, d’11.30 a 13 h, i el de retoc fotogràfic, que comença el 29 d’abril i es durà a terme els divendres d’11.30 a 13 h.

Per altra banda, també s’ha previst un taller preventiu sobre salut enfocat a tractar les etiquetes dels aliments, en el qual es donaran eines per ajudar a triar els aliments que són més saludables i s’analitzaran quins criteris s’han de fer servir i com s’han d’interpretar les etiquetes. Aquesta activitat es farà el dimecres 27 d’abril, a les 16 h.

Per acabar la programació del mes d’abril, els usuaris de L’espai podran gaudir d’una activitat lúdica centrada en l’il·lusionisme i la màgia. Es tracta d’una visita a l’exposició que acull Cal Plandolit i que recull un seguit d’objectes que mostren com eren aquest tipus d’espectacles en el seu moment de màxima esplendor, quan la màgia era un dels entreteniments que omplia teatres i places. La visita serà el 28 d’abril, a les 11 h.

La Fundació Crèdit Andorrà també segueix oferint formació virtual, perquè qui ho desitgi pugui seguir els diferents cursos i tallers des de casa a través de la plataforma de formació virtual de L’espai. Entre l’oferta en línia s’hi poden trobar tallers d’estimulació de la memòria mitjançant la informàtica o sessions d’anglès. Aquestes propostes es poden seguir a través de l’adreça www.fundaciocreditandorra.ad.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de les persones més grans de 60 anys eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres.