El Duo de cine porta la música de les bandes sonores a Sant Julià de Lòria

El Duo de cine porta la música de les bandes sonores a Sant Julià de Lòria

El Duo de cine, format per Alexandre Arajol (violí) i Míriam Manubens (piano), han actuat aquest dissabte al vespre a l’església parroquial de Sant Julià de Lòria en el marc del cicle ONCA Bàsic. Han ofert un concert sota el títol Un menú de cine, centrat en les grans bandes sonores del setè art.

Arajol i Manubens han portat els assistents a rememorar grans moments musicals del cinema amb peces de films com La llista de Schindler, de John Williams; West side story, de Leonard Bernstein, o El piano de Michael Nyman. Però també s’ha volgut reivindicar el fet que en el cinema s’han aprofitat peces clàssiques, tal com recorda Arajol. És el cas de la Dansa hongaresa número 5 de Johannes Brahms, que es va utilitzar a El gran dictador.

Després d’haver actuat en el marc del cicle ONCA Bàsic al Museu Casa Rull de Sispony al mes de juliol, el Duo de cine ha arribat a l’església de Sant Julià de Lòria, un escenari que els feia “molta il·lusió”, tal com ha comentat Arajol, ja que ha estat reformada recentment i és “un bon escenari”.

El cicle ONCA Bàsic finalitzarà amb un concert protagonitzat pel grup 5Andcordes el dissabte 21 de setembre, a les 19 hores, a l’Era Gran de Casa Rossell d’Ordino.