El Trio Goldberg porta clàssics del pop-rock al cicle ON-CARRER

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua endavant amb el cicle ON-CARRER, que aquesta setmana fa parada a Escaldes-Engordany. Aquest dimarts, ha estat el Trio Goldberg, format per Francesc Planella (violí), Laia Capdevila (viola) i Mireia Planas (violoncel), els encarregats d’amenitzar musicalment la tarda. Els tres components de la formació musical han presentat un recorregut per la música pop-rock de la segona meitat del segle passat, repassant alguns dels grans èxits del gènere. El públic present al Prat del Roure ha pogut escoltar temes d’Elvis Presley, els Beatles, U2 o ABBA, entre d’altres. El programa ha volgut mostrar que el trio de corda és una agrupació versàtil i amb una gran capacitat d’adaptació a qualsevol gènere musical.

Tal com ha explicat Planella abans de l’actuació, “normalment” el seu repertori és clàssic però en aquesta ocasió “en tocar al carrer” han volgut optar per un programa “més informal”, una “cosa diferent” que no fan “habitualment” per tal d’adaptar-se a la situació i fer una actuació que pogués “agradar la gent que passi” pel carrer.

Planella creu que el cicle ON-CARRER és “una cosa molt interessant perquè hi pot actuar gent de moltes tendències, de la clàssica al folk o el rock” i a més el fet de recórrer les set parròquies facilita que “tothom tingui a prop de casa una proposta molt interessant”.

En el marc d’aquesta proposta musical encara es podrà gaudir aquesta setmana a Escaldes-Engordany de les actuacions del Trio D3 (dimecres); Lady Scarlett (dijous) i Messin’ with the keys (divendres). Tots els concerts seran a les set de la tarda al Prat del Roure.