octubre 04 12è Saló de la Gent gran

El Comú d’Escaldes-Engordany amb la col·laboració de Creand Fundació organitzen el 12è Saló de la gent gran.

L’esdeveniment tindrà lloc el 4 i 5 d’octubre a la Sala del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany i l’entrada serà gratuïta.

La temàtica d’enguany se centrarà en la intergeneracionalitat, per això no només s’adreça a la gent gran, sinó també a cuidadors i familiars.

Cal destacar que la iniciativa comptarà amb una exhibició del grup de guies canins de la Policia d’Andorra, una activitat de tir a l’arc al camp de futbol del Prat del Roure o una xerrada sobre les voluntats anticipades, entre altres.

Creand Fundació hi serà present amb un estand de L’espai, el centre social d’activitats i formació per a persones majors de 60 anys i, a banda, ofereix un taller de golf i un de memòria i proposa una conferència al voltant de l’art al Vaticà, a càrrec d’Isabel Estany, voluntària de l’AVIM.

Dimecres 4 d'octubre, a les 15 hores
Prat del Roure d'Escaldes-Engordany