agost 04 Ales al vent · Nits d’estiu als museus d’Andorra

La Fundació ONCA participarà un any més en l’edició del cicle de les Nits d’estiu als museus d’Andorra.

El tercer concert serà a càrrec del duet “Ales al vent” format per Efrem Roca (saxo) i Genís Gaya (fagot, que oferirà un concert de música clàssica, entre d’altres estils, amb obres de Bach, Mozart, Dubois, Thielemans, Garner, Both i Deterling. El seu repertori promet captivar el públic amb la seva interpretació virtuosa i emotiva. Les peces seleccionades aniran des del barroc fins al segle XXI, demostrant la versatilitat i el potencial expressiu d’aquests instruments. La formació oferirà el concert el divendres 4 d’agost, a les 19 h, a l’Espai Columba, a Santa Coloma, dins la programació de les Nits d’estiu dels museus nacionals.

Entrada lliure però cal fer la reserva prèvia de forma obligatòria al telèfon 836908

Divendres 4 d'agost, a les 19 hores
Espai Columba