juliol 26 Ales al vent · Nits d’estiu als museus d’Andorra

La Fundació ONCA participarà un any més en l’edició del cicle de les Nits d’estiu als museus d’Andorra.

El primer concert serà a càrrec del duet “Ales al vent” format per Efrem Roca (saxo) i Genís Gaya (fagot, que oferirà un concert de música clàssica, entre d’altres estils, amb obres de Bach, Mozart, Dubois, Thielemans, Garner, Both i Deterling. El seu repertori promet captivar el públic amb la seva interpretació virtuosa i emotiva. Les peces seleccionades aniran des del barroc fins al segle XXI, demostrant la versatilitat i el potencial expressiu d’aquests instruments. La formació oferirà un primer concert el dimecres 26 de juliol, a les 21 h, a Cal Pal de la Cortinada (en cas de mal temps, església de la Cortinada) dins les Nits obertes d’Ordino.

Entrada lliure però cal fer la reserva prèvia de forma obligatòria al telèfon 878 173

Dimecres 26 de juliol, a les 19 hores
Cal Pal de la Cortinada