octubre 21 Cicle de Cambra Romànica · 30 anys de l’ONCA

La Fundació ONCA, amb motiu del trentè aniversari de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra, convida al seu impulsor, Gerard Claret, a una producció clàssica que farà una gira per Andorra i Catalunya. L’orquestra, que al llarg d’aquests trenta anys ha interpretat a molts compositors diferents, ha escollit dues peces que formen part del repertori més simbòlic i habitual de la trajectòria professional de la formació andorrana. En aquest cas són el Concert per a violí i orquestra núm. 2, en mi major, BWV 1042 de J.S. Bach i la Serenata per a cordes en do major op. 48 de P.I. Txaikovski. Les dues peces comptaran amb Gerard Claret com a concertino director.

El segon concert d’aquesta gira serà en el marc del Cicle de Cambra Romànica, on l’ONCA, per tercer any consecutiu, oferirà l’actuació inaugural del cicle. Serà el dissabte 21 d’octubre, a les 18 hores, al Santuari de Meritxell.

L’entrada al Cicle Cambra Romànica és habitualment gratuïta amb reserva prèvia, menys pels concerts de l’ONCA, l’Ensemble Baroque de Toulouse i el Cosmos Quartet amb el Lluís Claret, amb un preu de 15€ que podran ser abonats a l’arribada al concert.

Per les actuacions de l’ONCA, l’Ensemble Baroque de Toulouse i el Cosmos Quartet, els socis dels Amics del Cambra Romànica gaudiran d’una entrada reduïda de 5€.

Dissabte 21 d'octubre, a les 18 hores
Santuari de Meritxell