agost 05 Cicle ON-CARRER · JAMP

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua el cicle ON-CARRER a la parròquia d’Encamp amb JAMP, format per Amparo Frau (veu) i Jonhy Marchan (guitarra, piano, ukelele, baix o veu). L’actuació tindrà lloc el dimecres 5 d’agost, a les 16 h, a la Plaça de l’església del Pas de la Casa. Busquem arribar al cor de la gent ja sigui rient o ficant la pell de gallina. La participació del públic és essencial en les nostres actuacions ja que ens agrada interactuar amb el nostre públic. L’Amparo és la front woman de JAMP i la seva veu i el seu carisma, fa que la gent gaudeixi d’una gran vetllada allà on vagi. El cicle compta amb la col·laboració del Comú d’Encamp.

05/08/20 · 16 h

Pas ce la Casa · Encamp