juliol 24 Cicle ON-CARRER · Blue Note, B-Sharp i l’Era

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua el cicle ON-CARRER a la parròquia d’Andorra la Vella. El divendres 24 de juliol, a les 19 h, serà el torn de Blue Note, format per Guillem Tudó (veu i saxo) i Teresina Serra (teclat), B-Sharp, format per Cynthia Lim (veu), Alex Bagaria (guitarra) i Elias Porter (viola), i l’Era, format per David Font Bernet (guitarra clàssica i ambientació sonora), Emma Riba Santuré (dansa) i Xavier Pérez Torrent (dansa i narració), que actuaran a l’avinguda Meritxell, 92 (davant del Centre Comercial Andorrà), a l’antiga caserna de Bombers, i al carrer de la Vall al Barri Antic, respectivament. El cicle compta amb la col·laboració del Comú d’Andorra la Vella.

24/07/20 · 19 h

Andorra la Vella