novembre 17 Com comunicar males notícies. Final de vida i procés de dol (CPP 2022

L’acte de comunicar una mala notícia és una de les tasques més difícils a les que s’enfronta qualsevol professional de l’àmbit sociosanitari. L’experiència de rebre una mala notícia comporta una gran commoció per a pacients i familiars. Tot aquell que ha rebut una mala notícia assegura que no oblidarà mai ni el lloc, ni el moment, ni la manera com aquesta li ha estat comunicada.
L’habilitat professional de com gestionar la situació i l’acció de comunicar una mala notícia és cabdal en l’impacte emocional que aquesta tindrà sobre el pacient i la família i en la consegüent elaboració del dol posterior. És per això que és vital dotar els professionals de l’àmbit sociosanitari d’eines i recursos per enfrontar-se a aquesta situació.
Aquest curs ofereix les pautes i les eines per guiar, estructurar i facilitar les dificultats d’aquest procés comunicatiu que, tot i ser un moment desagradable i incòmode, és un aspecte necessari en la pràctica professional.

El curs té una durada de 8 hores que es desenvoluparan en dues sessions de 4 hores a la Universitat d’Andorra, d’acord amb el calendari següent:

• Dijous 17 de novembre, de 10.00 h a 14.00 h
• Divendres 18 de novembre, de 10.00 h a 14.00

Termini de preinscripció: fins al 3 de novembre del 2022
Termini per a la formalització de la matrícula: fins al 15 de novembre del 2022

Import: L’import de la matrícula és de 150 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 120 euros. Els estudiants de formació reglada, el professorat de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

Dijous 17 de novembre, a les 10 hores