gener 01 Concert d’Any Nou

El tradicional Concert d’Any Nou d’inici del 2024, que organitzen conjuntament el Comú d’Ordino i Creand Fundació, se centrarà en aquesta edició en les obres més conegudes de Johann Strauss júnior, el més popular dels Strauss. El Concert d’Any Nou, a càrrec de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), dona la benvinguda a l’any nou cada 1 de gener, amb un repertori de peces tradicionals i llegendàries, que fan vibrar el públic assistent.

En aquest edició, el concert, que tindrà lloc a l’Auditori Nacional d’Andorra a les 19 h, oferirà deu peces seleccionades per poder conèixer el compositor a través de la temàtica que ell mateix va escollir per a les seves obres. D’aquesta manera, es viatjarà per l’exotisme, la natura, la reialesa, el festeig o les males passions, entre altres. Cada peça anirà acompanyada de comentaris que la situaran en el seu context, de manera que el públic descobreixi les inquietuds, manies i curiositats que envoltaven Johann Strauss júnior i les seves composicions.

Albert Gumí dirigirà de nou l’ONCA, en aquest concert titulat ‘Els colors de Strauss’. Les entrades es posen a la venda demà dimarts 5 de desembre i es poden adquirir al web https://festivalsordino.4tickets.es/ i a l’Oficina de Turisme d’Ordino. El preu de les entrades és de 35 euros i de 25 euros les localitats del cor i algunes de laterals.
El tradicional Concert d’Any Nou té el seu origen a Viena i ha estat protagonitzat històricament per les músiques de la família Strauss (amb alguna presència esporàdica d’altres autors).

Dilluns 1 de gener, a les 19 hores
Auditori Nacional d'Andorra