gener 01 Concert de Cap d’Any: Valsos, polques i molt més

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà us proposen, dimarts 1 de gener, a les 19 h, a l’Auditori Nacional d’Andorra, el tradicional Concert de Cap d’Any, titulat Valsos, polques i molt més, a càrrec de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra.

El jove director català Francesc Prat ha encarat el seu debut amb l’ONCA de manera especial, treballant amb subtilesa tots els detalls del programa del Concert de Cap d’Any. Ha volgut mantenir l’essència festiva que s’exigeix a l’ocasió, però combinant-la amb un repertori simfònic que tradicionalment no s’associa als valsos i les polques de Johann Strauss, com l’Obertura en estil italià de Franz Schubert o la suite Masques et bergamasques de Gabriel Fauré. El resultat és un programa únic, sorprenent, d’arquitectura sòlida, que ben segur que farà que comencem l’any de la millor manera possible: emocionant-nos i divertint-nos.

Programa del concert i venda d’entrades a www.ordinoclassic.ad

Dimarts 1 de gener, a les 19 hores
Auditori Nacional d'Andorra