juny 11 Concert familiar · El conte de la flauta màgica

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, continuen amb el projecte educatiu que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família.

El segon espectacle familiar serà el dissabte 11 de juny amb Pamina Trio i l’espectacle Conte de la flauta màgica a la sala del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany. El trio, format per Marta Santamaria (flauta), Jordi Coll (violí) i Anna Costa (violoncel), durà a terme tres passis a les 11 h, a les 12.30 h i a les 17 h. L’espectacle és una reducció i adaptació de l’òpera de Mozart i està recomanat per a infants de 4 a 10 anys. Les entrades es posen a la venda a partir d’avui a través del web www.onca.ad, per un preu de 10 euros per unitat familiar d’un màxim de 4 persones.

El concert familiar té una durada aproximada de 50 minuts i el fet que es dirigeixi a una franja àmplia de públic es deu a que aquesta òpera de Mozart permet lectures diverses. És una obra que ens permet entrar en un món d’aventures, palaus amb princeses presoneres, personatges malvats i instruments màgics. Mozart va compondre aquesta obra amb la idea d’arribar a un públic popular i la va escriure amb un llenguatge molt proper i assequible. Conjuntament amb la narració de la història, explicada per la Reina de la Nit, s’interpretaran amb una adaptació a trio de flauta, violí i violoncel algunes de les àries més conegudes de l’òpera.

Els personatges que es podran veure durant l’espectacle seran: la Reina de la Nit, una dona orgullosa que té poders màgics; Tamino, un jove príncep; Papageno, un personatge que es dedica a caçar ocells; Sarastro, el sacerdot guardià del temple de la saviesa; Monostatos, un criat al servei de Sarastro; Pamina, la filla de la Reina de la Nit, una princesa dolça i de bon cor, i Papagena, la companya de Papageno.

El concert familiar compta amb la col·laboració del Comú d’Escaldes-Engordany.

Dissabte 11 de juny, a les 11 hores
Sala del Prat del Roure d'Escaldes-Engordany