octubre 14 Concert familiar · Tararí

El Govern d’Andorra i Creand Fundació, patrons de la Fundació ONCA, continuen amb el projecte educatiu 2023 que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família.

El segon concert familiar serà el dissabte 14 d’octubre a càrrec de la companyia Com Sona? amb l’espectacle Tararí al l’escenari del Prat del Roure d’Escaldes-Engordanyi amb 2 passis matinals, a les 10.30 i a les 12 hores. Aquest és un espectacle musical de mitjà format amb 3 intèrprets en escena. Està pensat i dissenyat per interessar a infants entre els 3 i els 8 anys, així com els seus familiars. La música actua en tot moment com a eix vertebrador de l’espectacle. A l’escena trobem tres personatges que emprenen un camí i un viatge junts on cada acció o gag precedeix un tema musical diferent. Tota la música és interpretada en rigorós directe amb una gran part d’interpretació i de llenguatge clown per part dels tres intèrprets.

Dissabte 14 d'octubre, a les 10 hores
Prat del Roure d'Escaldes-Engordany