febrer 09 Concert familiar: Concert per a nadons

La Fundació ONCA, inicien una nova edició del projecte educatiu que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família.

El primer concert familiar a càrrec de Hits i el seu espectacle Concert per a nadons, es durà a terme el dissabte 9 de febrer amb tres sessions de 35’ de durada, a les 10.30 h, 11.30 h i 12.30 h, a l’escenari del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany.

Què és un hit? De Mozart a Pulp, d’Amy Winehouse a Bob Marley, de Nirvana a Police o U2. Una cançó que arriba a la teva vida per quedar-s’hi. Un tema que no pots parar de sentir dins el teu cap només escoltant-lo una vegada. Una cançó que enganxa. Una tornada que no et pots treure del cap. Un concert descoberta on s’apropa els més petits a nous ritmes i sons; un concert participatiu, per escoltar, cantar i ballar.

Concert recomanat per a nadons i infants fins a 3 anys.

Venda d’entrades a www.onca.ad, a 3 € per localitat (venda anticipada) i 5 € per localitat (dia del concert). Els infants menors de dotze mesos tenen entrada gratuïta.

Dissabte 9 de febrer, a les 10 hores
Sala Prat del Roure, Escaldes-Engordany