març 07 Concert familiar: Kaixes

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, inicien una nova edició del projecte educatiu que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família.

El primer concert familiar a càrrec de la Cia Com Sona? i el seu espectacle Kaixes, es durà a terme el dissabte 7 de març, a les 17 hores, al Teatre Comunal d’Andorra la Vella.

Caixes petites i grans. Caixes que es mouen i ballen. Caixes que juguen, que imaginen barques i objectes diversos. Caixes que amaguen petits tresors amagats… MÚSICA!

Kaixes és una barreja eclèctica entre música popular i cançó d’autor amb música original per l’espectacle. Cada cançó esdevé un joc a través del teatre d’objectes, on els instruments hi tenen un paper actiu, i on el moviment hi és present en cada nota.

Concert recomanat per a infants de 0 a 6 anys.

Venda d’entrades a www.onca.ad, a 4 € per localitat (venda anticipada) i 6 € per localitat (dia del concert). Els infants menors de dotze mesos tenen entrada gratuïta.

Dissabte 7 de març, a les 17 hores
Teatre Comunal d'Andorra la Vella