juliol 18 Duo Mozart. Els duos de Mozart, petites grans obres del Classicisme

La Fundació ONCA col·labora una vegada més en el cicle de les Nits d’estiu als museus d’Andorra.

El Duo Mozart, format per Francesc Planella (violí) i Elias Porter (viola), interpretarà el programa Els duos de Mozart, petites grans obres del Classicisme i actuarà el dissabte 18 de juliol, a les 20 h, als jardins de l’església de Santa Coloma. Finalitzat el concert, es podrà realitzar una visita a l’Espai Columba, on es podran observar els frescos originals, i a l’església on, gràcies a l’ús de les noves tecnologies, es podrà gaudir de les pintures en el seu emplaçament original a través d’un videomapatge.

El concert es d’entrada lliure però cal fer la reserva prèvia de forma obligatòria al telèfon +376 836 908

18/07/20 : 20 h

Jardins de l’església de santa Coloma

Dissabte 18 de juliol, a les 20 hores