maig 26 Festival Ull Nu: Tastet de grans bandes sonores

L’ONCA -formació impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà- col·labora per primera vegada en el Festival Ull Nu i oferirà en format de duo, el concert matinal, protagonitzat pel Duo de cine i el seu programa Tastet de grans bandes sonores. L’actuació tindrà lloc el diumenge 26 de maig, a les 12 h, als Jardins de Casa de la Vall.

El Duo de cine està format per dos artistes del país, Àlex Arajol (violí) i Míriam Manubens (piano), i presentarà un programa centrat en grans bandes sonores, temes vinculats estretament amb el certamen fílmic. Segons els seus responsables: “a través d’un viatge per les pel·lícules gravades a la nostra retina, posem so i música a aquest recull d’imatges tot recordant els grans moments que segueixen vius. Des de l’àmbit més clàssic, fins a les melodies més espectaculars d’avui en dia, passant pels grans clàssics del gènere, presentem unes obres que ens remeten a moments inoblidables de la gran pantalla i del nostre imaginari col·lectiu”.

Entrada lliure.

En cas de pluja, el concert es durà a terme a la sala d’actes de la Llacuna.

Diumenge 26 de maig, a les 12 hores
Jardins de Casa de la Vall