novembre 10 Jornada sense gluten

El dia 10 de novembre tindrà lloc una jornada sobre la malaltia celíaca, organitzada per la Fundació Crèdit Andorrà i l’Associació de Celíacs d’Andorra.

Sota el títol Jornada sense gluten, es presentarà el manual que facilita la comprensió de l’etiquetatge dels productes sense gluten, a càrrec d’Elena Mora, formadora del departament tècnic de l’Associació Celíacs de Catalunya; la metgessa adjunta, responsable de la Unitat de Gastroenterologia Pediàtrica del Servei de Pediatria de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus, Gemma Castillejo, ens parlarà de Gluten… moda o realitat?; per finalitzar la jornada, la dietista i nutricionista, Berta Jiménez, que sota el títol Tinc un fill celíac, i ara què?, ens donarà resposta a tot un seguit de dubtes i inquietuds que és presenten després d’un diagnòstic de celiaquia.

La jornada, que és de portes obertes, tindrà lloc a la seu social de Crèdit Andorra, des de les 10 h i fins les 13 h.

Detalls de l'esdeveniment

Quan