setembre 23 Jornada sobre la importància de regular el rendiment a través de l’alimentació i el control del sucre

Creand Fundació i la Federació esportiva Special Olympics Andorra, amb la col·laboració de Lions Clubs International Foundation, organitzen una jornada sobre la importància de regular el rendiment a través de l’alimentació i el control del sucre. La sessió, adreçada a la població en general, contempla una conferència central i un taller pràctic, i tindrà lloc el dissabte 23 de setembre, de 10 a 13.30 h, a l’edifici Creand.

La primera part de la jornada anirà a càrrec del dietista i nutricionista Eduardo Reinoso i s’estructurarà com una xerrada amb torn de debat per abordar com es pot regular el rendiment menjant de manera saludable. Durant la sessió, el ponent parlarà de quina és l’alimentació més adequada segons el tipus d’esport que es practica i de quins són els mites que envolten el rendiment esportiu. També aprofundirà en les característiques principals dels grups d’aliments, què s’ha de menjar durant el dia i com n’és de necessari estar ben hidratats. Finalment, explicarà on són els sucres amagats i quins tipus d’edulcorants existeixen.

A continuació, la dietista i nutricionista Marta Pons oferirà un taller pràctic en el qual es cuinaran plats ràpids, saludables i fàcils de fer, i es podran provar diferents receptes amb un baix índex glucèmic.

Les persones interessades a assistir-hi han d’inscriure’s obligatòriament al telèfon 88 88 88.

Dissabte 23 de setembre, a les 10 hores
Creand Centre