gener 20 Joves artistes emergents: Dissemblances

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà us proposen, diumenge 20 de gener, a les 12 h, a l’església parroquial d’Ordino, el concert de Joves artistes emergents d’Ordino Clàssic, titulat Dissemblances, a càrrec de Carolina Bartumeu al violoncel i de Silvia Nogales a la guitarra.

Malgrat que és una combinació poc habitual a les sales de concerts, el duo de guitarra i violoncel compta amb un repertori relativament extens, tan atractiu com inèdit, de peces escrites específicament o arranjades. La diferència de timbre d’ambdós instruments fa que la formació assoleixi sonoritats suggeridores en una dimensió innovadora per a l’oient actual. En aquesta ocasió, es proposa un programa miscel·lani que combina l’elegància i subtilesa de la música francesa de Fauré i Marchelie, la gosadia mediterrània de Falla i Bartolozzi i el ritme de la música sud-americana d’origen popular de Villa-Lobos i Piazzolla. Es tracta, doncs, d’una ocasió única per viure una experiència musical poc freqüent amb dues instrumentistes joves de talent emergent, una d’elles (Carolina Bartumeu) nascuda i formada a Andorra.

Programa del concert i venda d’entrades a www.ordinoclassic.ad

Diumenge 20 de gener, a les 12 hores
Església parroquial d'Ordino