setembre 17 La Fundació ONCA finalitza les nits d’estiu als museus a les Jornades Europees del Patrimoni

La Fundació ONCA, tanca les Nits d’estiu als museus d’Andorra, el proper dissabte 17 de setembre de 2022, a les 20 h, a l’Era gran de Casa Rossell d’Ordino.

L’actuació, que s’emmarca en les Jornades Europees del Patrimoni, serà a càrrec del trio dels joves de l’ONCA format per Carlota Franch (violí), Esteve Ticó (viola) i Olga Palou (violoncel) i presentarà el programa titulat “Gaudeix de la música de l’ONCA”. Segons Esteve Ticó, membre de la formació, “aquest programa fa un recorregut musical al llarg de la història de la música per a trio de corda amb una selecció dels millors trios que s’han escrit per a violí, viola i violoncel. El concert s’inicia amb el classicisme vienès del segle XVIII de la mà de Mozart, passant per la música de Beethoven i pel nacionalisme rus del segle XIX a través de l’obra de Borodín. Finalment, el grup s’endinsarà al segle XX per interpretar diferents estils que es desenvolupen en aquest període, amb moviments d’obres d’Enescu i de Jean Françaix”.

Les persones interessades en assistir a l’actuació han de reservar l’entrada gratuïta al telèfon (+376) 836 908 o bé al correu reservesmuseus@govern.ad .

Les entrades del Concert de Meritxell estan disponibles al web www.onca.ad

El concert, que serà aquest diumenge 18 de setembre, a les 12 h, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino, ha estat organitzat per la Fundació ONCA, emprada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà.

Sota el títol de «DJonca: passió per la música disco», la producció anirà a càrrec de la Jonca i comptarà amb la col·laboració de músics de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), sota la direcció de Jordi Coll i amb arranjaments musicals de Guillem Vilar. A més, es comptarà amb la col·laboració de Xavi Pérez com a actor/Dj i la cantant Mar Capdevila en un espectacle amb els temes de més èxits dels darrers 50 anys. Alguns dels hits que es podran escoltar són de grups reconeguts com ABBA, passant pel rock català, un YMCA o fins a músiques dels artistes més actuals com Rosalia, Rigoberta Bandini o David Guetta. Música pop, electro, tecno, House,… en seran les protagonistes.

L’actuació compta amb la col·laboració de la Fundació Anna Riera, entitat destinada a la promoció de la formació de joves intèrprets.

Les entrades estan disponibles al web www.onca.ad al preu de 5 euros la localitat.

Dissabte 17 de setembre, a les 20 hores
l’Era gran de Casa Rossell d’Ordino