setembre 18 La Jonca celebra el tradicional concert de Meritxell amb la música de discoteca com a protagonista

La Fundació ONCA, emparada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, organitza el tradicional Concert de Meritxell, que tindrà lloc el diumenge 18 de setembre, a les 12 h, a l’Auditori Nacional d’Andorra. Les entrades es poden comprar a partir d’avui a través de la pàgina www.onca.ad i tenen un cost de 5 euros.

La producció, titulada “DJonca: passió per la música disco”, anirà a càrrec de la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca) amb la col·laboració de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), sota la direcció de Jordi Coll i amb arranjaments musical de Guillem Vilar. A més, per aquesta producció es comptarà amb la col·laboració de Xavi Pérez com a actor/Dj i la cantant Mar Capdevila, que per primera vegada col·laborarà amb la Fundació ONCA.

Per a Teresa Areny, cap de producció de l’ONCA, “la proposta que presentem en aquesta ocasió, vol apropar la música orquestral al públic jove amb un programa centrat en repertori pop, una proposta ideada per Jordi Coll, violí de l’ONCA”.

Des de la Fundació ONCA s’aposta per deixar enrere alguns dels tòpics d’una “típica” orquestra de música clàssica, apostant per trencar totes les barreres amb un espectacle amb els temes de més èxits dels darrers 50 anys. Alguns dels hits que es podran escoltar són de grups reconeguts com ABBA, passant pel rock català, un YMCA o fins a músiques dels artistes més actuals com Rosalia, Rigoberta Bandini o David Guetta. Música pop, electro, tecno, House,… en seran les protagonistes.

Diumenge 18 de setembre, a les 12 hores
Santuari de Meritxell