març 17 Refugiats, Andorra país d’acollida

La Fundació Creand Crèdit Andorrà col·labora en l’exposició temporal de Cal Pal, Refugiats, Andorra país d’acollida.

L’exposició, que es podrà veure del 17 de març del 2023 al 7 de gener del 2024 a Cal Pal de la Cortinada, mostrarà com Andorra i els seus habitants, han reaccionat respecte els refugiats que van arribar al país i convida al visitant a fer una reflexió sobre la relació que hem de tenir en el futur cap a aquelles persones que han d’abandonar el seu territori, sigui per algun conflicte, sigui pel canvi climàtic.

Davant dels esdeveniments mundials i les continues guerres existents, el projecte vol plasmar i intentar conscienciar que el problema dels refugiats al món no ha acabat i que tampoc ha millorat. En aquests moments, l’ACNUR informa que al món hi ha en aquests moments uns 103 milions de refugiats, i en les properes dècades augmentarà degut als refugiats climàtics. L’exposició també vol donar tribut als milers de refugiats i exiliats que encara pateixen els horrors d’haver de fugir d’una guerra. L’exposició comença explicant com Andorra ha tractat històricament els seus refugiats, per acabar amb un audiovisual que convida a una reflexió sobre la situació mundial actual.

Us en recomanem la vista

Fundació Creand Crèdit Andorrà

Divendres 17 de març, a les 9 hores