octubre 21 Seminari: Gestió de la Compensació: retribució, beneficis i reconeixement (CPP 2020)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

La formació combinarà la part teòrica on es presentaran els principals conceptes, sistemes i instruments associats a la gestió de la compensació, amb la vessant pràctica on els assistents, individualment o en equip, hauran de resoldre casos reals per aplicar els coneixements adquirits.

El curs té una durada de 9 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra d’acord amb el calendari següent:
• Dimecres 21 d’octubre del 2020, de 17.00 a 20.00 h
• Dimecres 4 de novembre de 2020, de 17.00 a 20.00 h
• Dijous 5 de novembre de 2020, de 17.00 a 20.00 h

Preinscripció i matrícula
Termini: 14 d’octubre del 2020
Preu: L’import de la matrícula és de 112,5 euros. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 90 euros. Els estudiants de formació reglada, el professorat de la Universitat d’Andorra i
els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.
Lloc: A l’espai Preinscripció

Dimecres 21 d'octubre, a les 16 hores