octubre 13 Seminari: Power Automate i Power APPs. Descobreix els nous entorns de treball digital (CPP 2021)

El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra i dóna suport en l’organització i finançament d’aquests programes. a qualsevol persona interessada en el desenvolupament de les seves competències emocionals per aplicar-les a l’àmbit personal i professional.

El curs tindrà un enfocament eminentment pràctic. S’introduiran els conceptes generals per capacitar els estudiants a utilitzar les eines. La metodologia utilitzada serà la de learning by doing, amb l’objectiu d’aconseguir un aprenentatge natural de les eines i de les seves potencialitats a través d’una exploració grupal dirigida.
Es proveiran els següents pràctics d’exploració i experimentació:
• Exercici pràctic de plantilles de Sharepoint
• Exercici pràctic de connectors i catalitzadors
• Exercici pràctic de creació de fluxos
• Exercici pràctic de supervisió i compartició de fluxos
• Exercici pràctic de connectivitats entre Teams i Power Automate
• Exercici pràctic de connectivitats entre Sharepoint i PowerAautomate
• Exercici pràctic de disseny i creació d’una APP
• Exercici pràctic per afegir diverses APPs a Teams i Sharepoint
• Exercici pràctic de gestió de peticions entre els 3 entorns

El curs va dirigit a professorat, estudiants, professionals de TI, així com empleats d’empreses que vulguin millorar, digitalitzar o automatitzar procediments interns de negoci o d’atenció a clients. No són necessaris coneixements de programació per ser un usuari avançat de Power Apps o Power Automate.

El curs té una durada de 16 hores i es desenvoluparà a la Universitat d’Andorra segons el següent calendari:

• Dimecres  13 d’octubre de 15 a 19 hores

• Dijous 14 d’octubre de 15 a 19 hores

• Dimarts 19 d’octubre de 15 a 19 hores

• Dimecres 20 d’octubre de 15 a 19 hores

Termini: 6 d’octubre del 2021

L’import de la matrícula és de 200 €. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada estudiant ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 180 €
Els estudiants de formació reglada, el personal de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.

Preinscripció

Detalls de l'esdeveniment