juny 28 Un viatge amb avió i molta música, la nova proposta estiuenca pel tradicional concert dels Jardins de Casa de la Vall

El concert serà el dimecres 28 de juny i comptarà amb el Quintet de vent de l’ONCA, l’actriu andorrana Núria Montes, i Joan Hernández, a la dramatúrgia.

Les entrades es poden adquirir a partir d’avui, 19 de juny, a www.onca.ad

La Fundació ONCA, emparada pel Govern d’Andorra i Creand Fundació, organitzen el dimecres 28 de juny, a les 22 hores, el tradicional Concert Jardins de Casa de la Vall, sota el títol L’ONCA també bufa: viatges el Torb. El concert comptarà amb un quintet de vent de l’ONCA, amb la dramatúrgia i la direcció escènica de Joan Hernández, amb l’actriu andorrana Núria Montes i amb el director artístic de la Fundació ONCA, Albert Gumí. Les entrades es poden adquirir a partir d’avui a la pàgina web www.onca.ad.

En la cita estiuenca, la Fundació ONCA vol atraure el públic assistent centrant la dramatúrgia en un viatge d’avió que passa per diferents països europeus com ara Hongria o Itàlia, però també fent un viatge a l’altra banda de l’Atlàntic, amb destinacions com el Perú o l’Argentina.

Els responsables de traslladar a l’espectador als diferents països serà el quintet format per Ester Sánchez (flauta), Unai Gutiérrez (clarinet), David Urrutia (trompeta), Genís Gaya (fagot) i Efrem Roca (saxòfon tenor). El seu repertori està compost per peces més clàssiques com l’Obertura de la forza del destino, de Giuseppe Verdi a partir d’un arranjament de David Urrutia, però també algunes de més actuals com és Summertime de George Gershwin. A més a més, hi haurà la interpretació de la peça Wá Wá, una nova cançó ambientada a partir d’una melodia tradicional del Congo composta pel director artístic de la Fundació ONCA.

Amb tot plegat, per a Gumí “el quintet de vent que tindrem té un to típicament andorrà i ens oferirà un concert que planteja un viatge pel món musical des de l’antiga Europa fins a sons sud-americans”. També el director artístic afegeix que “el concert comptarà amb un reguitzell de colors musicals, amb diversos ritmes i harmonies que faran que sigui un concert ideal per a una nit d’estiu”.

Les entrades tenen un cost de 10 euros i es poden aconseguir a través de la web www.onca.ad. En cas de mal temps el concert es durà a terme al vestíbul del Consell General.

Dimecres 28 de juny, a les 22 hores
Jardins de Casa de la vall