La Fundació ONCA col·labora per primera vegada amb el Cor dels Petits Cantors d’Andorra al tradicional Concert de Meritxell

La Fundació ONCA, emprada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, col·labora per primera vegada amb el Cor dels Petits Cantors d’Andorra amb el tradicional Concert de Meritxell que tindrà lloc el dijous 8 de setembre, a les 18 h, al Santuari de Meritxell.

Les dues entitats han dissenyat un programa artístic per a l’actuació protagonitzada i organitzada pel Cor dels Petits Cantors d’Andorra que comptarà amb la col·laboració d’un trio de cordes de l’ONCA en una de les cites més importants del calendari del cor.

El concert començarà amb un divertimento de Mozart i un trio de cordes d’Aleksandr Borodin, peces interpretades per la formació orquestral. A continuació, el solista Néstor Pindado interpretarà diferents peces de Gabriel Fauré que seran seguides per la Messe Basse del mateix autor, interpretada pel Cor dels Petits Cantors d’Andorra, sota la direcció de Jordi Sabata. Les dues formacions tenen previstos diferents bisos que seran presentats en directe.

Segons Jordi Sabata, responsable artístic de la formació vocal “agraeixo la  col·laboració de la Fundació ONCA i el seu trio de cordes i espero que pugui ser l’inici de noves col·laboracions de futur entre les dues entitats musicals”. Per la seva part, Albert Gumí, director artístic de la Fundació ONCA comenta que “la nostra entitat està al servei de la música del país, i col·laborar amb el Cor dels Petits Cantors d’Andorra forma part dels objectius fundacionals centrats en el territori, les persones i la formació de joves intèrprets com els del cor.”

L’entrada al concert que tindrà una durada aproximada d’una hora, és gratuïta i no cal fer reserva prèvia.

Concert de Meritxell dels Petits Cantors d’Andorra en col·laboració amb la Fundació ONCA

Dijous 8 de setembre de 2022, a les 18 h

Santuari de Meritxell

Cor dels Petits Cantors d’Andorra