La Jonca, l’ONCA i el Cor Rock d’Encamp amb el grup Black Thursday preparen el concert “Nadal amb passió” amb un repàs dels grans hits de les festes nadalenques

• El concert tindrà lloc el diumenge 4 de desembre, a les 12 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra
  • El concert serà dirigit pel director artístic de la Fundació, Albert Gumí
  • Les entrades es poden comprar a partir d’aquest dimecres i tenen un cost de 5 euros

La Fundació ONCA, emparada pel Govern i la Fundació Crèdit Andorrà, durà a terme el diumenge 4 de desembre, a les 12 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino, el concert de Nadal titulat ‘Nadal amb passió’. En aquesta edició es comptarà amb la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca) amb col·laboració de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), i amb la participació del Cor Rock d’Encamp i la formació Black Thursday. Les entrades es posen aquest dimecres a la venda a través del web www.onca.ad i tenen un cost de 5 euros.

El concert, que serà dirigit per Albert Gumí, director artístic de la fundació, comptarà amb uns noranta participants a l’escenari i constarà de dues parts amb música clàssica i tradicional popular nadalenca. Segons Gumí, “el Nadal és un moment de retrobament i un punt de trobada entre generacions. Per aquest motiu, des de la fundació es fa una proposta musical intergeneracional on a l’escenari es barrejaran professionals de l’ONCA, els joves estudiants de la Jonca, cantaires del Cor Rock d’Encamp i el grup de rock Black Thursday”.

A la primera part s’escoltaran peces clàssiques de Nadal, que aniran des de l’època barroca fins al segle XIX a càrrec de l’ONCA i la Jonca. Alguns dels temes que es podran escoltar són Joy to the World d’Isaac Wats i Lowell Mason o Quand le Sauveur Jésus-Christ fut né de Marie de Pierre Dandrieu. A la segona part el cor i la formació rockera, interpretaran nadales contemporànies com són Carols of the Bells de Mykola Leontovych o la popular tradicional Fum Fum Fum amb un arranjament d’Albert Gumí. La darrera cançó serà la popular Jingle Bells, on es proposa que sigui cantada per a tot el públic assistent al concert.

El concert també compta amb la col·laboració de la Fundació Anna Riera i estarà protagonitzat per prop de cent artistes.

29a Temporada FUNDACIÓ ONCA 2022
CONCERT DE NADAL- NADAL AMB PASSIÓ
Black Thursday
Cor Rock d’Encamp
Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra
Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra
Albert Gumí, director

ONCA & Jonca
Isaac Wats (1674-1748) / Lowell Mason (1792-1872) – Joy to the World

Pierre Dandrieu (1664-1733) – Quand le Sauveur Jésus-Christ fut né de Marie

Johann Sebastian Bach (1685-1750) – Dos Corals de l’Oratori de Nadal
Ich steh an deiner Krippen hier (Aquí estic dempeus en el bressol)
Schaut hin! dort liegt im finstern Stall (Mireu! Allà jau en el fosc estable)

Anònim del s. XVII / Théodore Dubois (1837-1924) – Adeste Fideles

Felix Mendelssohn (1809-1847) (Arranj. A. Gumí) – Hark! The Herald Angels Sing

ONCA & Jonca & Cor Rock d’Encamp & Black Thursday

Mykola Leontovych (1877-1921) – Carols of the Bells

Albert Gumí (1965) – Jo vull cantar! (I Wanna sing!)

Tradicional (Arranj. Albert Gumí) – Fum-fum

Amb tot el públic