Noves activitats de la Fundació Crèdit Andorra del programa ‘Envelliment saludable’

La Fundació Crèdit Andorrà ofereix noves activitats i formació per a persones més grans de 60 anys. En el marc del programa ‘Envelliment saludable’, aquesta temporada es presenta una oferta formativa amb un format híbrid, que combina les activitats presencials i les que es duen a terme en línia.

Durant el mes de novembre s’inicien els tallers de noves tecnologies: el curs de PowerPoint, que tindrà lloc a partir del 2 de novembre, els dimarts i dijous, d’11.30 a 13 h; el de noves tecnologies de la informació i la comunicació, que començarà el 3 de novembre i es farà cada dilluns i dimecres, d’11.30 a 13 h, i el de xarxes socials, que començarà el mateix dia 3 i es durà a terme els dilluns i dimecres, de 17.30 a 19 h.

Aquest mes també tindrà lloc un taller preventiu sobre com tenir cura dels peus, enfocat a les ferides i altres trastorns a les cames causats per les malalties vasculars i la diabetis. Es veuran els possibles factors de risc, com es poden prevenir i com es pot actuar en cas de lesió. Serà el 17 de novembre, a les 16 h.

També es realitzarà una segona sessió sobre el Certificat Electrònic impulsat pel Govern d’Andorra, eina que té l’objectiu de simplificar i facilitar la relació del ciutadà amb l’administració en l’espai digital. Es dura a terme els dies 3 i 10 de novembre, a les 15.30 h.

Un altre dels tallers del mes de novembre serà de caire cultural i girarà entorn a l’exposició Talents amb denominació d’origen: de Rigalt a Puigdengolas, una mostra centrada en el diàleg artístic entre la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza. La primera de les activitats porta per títol ‘L’art fet joia’ i es durà a terme l’11 de novembre, a les 11 i a les 16.15 h. El segon, ‘Quina importància té la llum en l’art?’, es farà el 25 de novembre, a les 11 h i a les 16.15 h.

La Fundació Crèdit Andorrà també segueix oferint formació virtual, perquè qui ho desitgi pugui seguir els diferents cursos i tallers des de casa a través de la plataforma de formació virtual de L’espai. Entre l’oferta en línia s’hi poden trobar tallers de noves tecnologies, d’idiomes o activitats d’estimulació de la memòria. Aquestes propostes es poden seguir a través de l’adreça www.fundaciocreditandorra.ad.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de les persones més grans de 60 anys eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres.