Ordino Clàssic fusionarà la màgia de la música i el teatre a ‘Un concert de conte’

• Tindrà lloc el dissabte 4 de desembre, a les 18 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino
  • Les entrades es poden adquirir a www.ordinoclassic.ad/entrades

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten Un concert de conte, la quarta cita d’aquesta quarta edició d’Ordino Clàssic. El concert fusiona la màgia de la música i el teatre per fer descobrir la música clàssica de forma amena i divertida al públic familiar.

Les entrades estan disponibles es poden adquirir a la pàgina web d’Ordino Clàssic: www.ordinoclassic.ad/entrades i a l’Oficina de Turisme d’Ordino, per un preu de 15 € pels adults i 5 € pels infants de 0 a 15 anys.

El concert és una proposta creada pel dramaturg Juanma Casero, sota la direcció de Joan Hernández, i anirà a càrrec d’un Sextet de violoncels de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra, format per Carolina Bartumeu, Jordi Claret, Gaëtane Dunyslaeger, Manuel Martínez del Fresno, Olga Palou, Mireia Planas. Albert Gumí s’encarrega de la selecció musical i Txell Díaz i Elena Santiago, de la companyia Les Molt Il·lustres, en seran les actrius.

L’Alex i la Charly ens narraran els secrets i les aventures de la nit més màgica de l’any a través del repertori musical de Preludi de la Holberg Suite, d’Edvard Grieg, la Marxa d’El trencanous, de Piotr Ilitx Txaikovski, Dansa dels mirlitons d’El trencanous, de Piotr Ilitx Txaikovski, Dues danses romaneses (núm. 1 i 2), de Béla Bartók, A la gruta del rei de la muntanya de Peer Gynt d’Edvard Grieg, Carillon de L’Arlésienne, de Georges Bizet, Golliwog’s Cakewalk de Children’s corner, de Claude Debussy, Pizzicato Polka, de Johann Strauss, Trepak d’El trencanous, de Piotr Ilitx Txaikovski, Mattachins de la Capriol suite, de Peter Warlock.

D’aquesta manera, Ordino Clàssic encara la recta final de la quarta edició, que es tancarà l’1 de gener del 2022, amb el tradicional Concert de Cap d’Any. Enguany, després d’una edició molt marcada per la pandèmia de la Covid-19, el certamen vol servir per reivindicar la necessitat de preservar la cultura i de gaudir-la d’una forma segura.