Quim Salvat presenta cançons del seu tercer disc a l’ON-CARRER

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, ha iniciat aquesta setmana el cicle d’estiu ON-CARRER amb un seguit de concerts a la parròquia d’Encamp. D’aquesta manera, Quim Salvat ha estat aquest dimecres el protagonista. El cantautor ha tocat a la plaça Sant Miquel d’Encamp un repertori de cançons del primer i segon discos. La gran sorpresa del públic ha estat quan Salvat ha interpretat alguns dels temes que formaran part del seu tercer treball L’últim despertar. Després de realitzar la producció musical del nou treball, Salvat està a l’espera de poder entrar a l’estudi de gravació i poder fer-lo realitat. “Serà la primera vegada que algunes d’aquestes cançons sonin davant el públic així que estic impacient”, ha comentat minuts abans de l’inici del concert, el qual han pogut escoltar una vintena de persones repartides de tal manera que es respectaven les distàncies de seguretat sanitària.

Tal com ha explicat Salvat, a diferència dels primers treballs, “que tenien un vessant més reivindicatiu”, amb el nou disc ha volgut aportar el seu granet de sorra per contagiar el positivisme “ara que és moment de donar ànims a tothom”. També ha recordat que fa un temps va “tenir la sort de treballar amb l’ONCA a l’Auditori” i en aquest sentit, ha afegit que “sempre és molt positiu que, a part de tot el ventall de música clàssica, l’ONCA doni sortida a projectes de carrer, als nous grups que surten i que poden tenir un espai per ensenyar la seva feina”.

Cal recordar que en el marc del cicle ON-CARRER, dilluns va tenir lloc al Pas de la Casa el concert de Joan Acoustic Simurobotor; dimarts va actuar Alberto Herrera Trio a la plaça Sant Miquel d’Encamp i que aquest dijous és el torn de Jordi Gendra a la plaça de l’església del Pas de la Casa. El cicle continuarà la setmana vinent amb tres actuacions, dimecres, a Ordino.