octubre 10 Ordino Clàssic: Ara Malikian

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà, presenten la nova edició d’Ordino Clàssic, amb una proposta artística que té com a objectiu acostar a tothom la música clàssica a través d’un concepte actual i modern.

La primera cita anirà a càrrec del violinista de renom internacional Ara Malikian, que serà l’encarregat d’obrir el festival amb la presentació del seu nou disc, Royal Garage, en què fa un recorregut pels garatges de les grans ciutats amb les quals ha tingut algun tipus de relació al llarg de la seva carrera.  Després d’actuar arreu del món en ciutats com Londres, París, Roma, Moscou, Buenos Aires, Ciutat de Mèxic, Lima, Santiago de Xile, Pequín, Hong Kong, Istanbul, Belgrad, Bratislava, Madrid, Lisboa i Berlín, entre d’altres, el violinista espanyol d’origen libanès visita Andorra per presentar un treball en el qual s’ha envoltat d’artistes internacionals com Enrique Bunbury, Kase O, Franco Battiato, Serj Tankian, Pablo Milanés o Andrés Calamaro, entre d’altres. El concert serà el dia 10 d’octubre, a les 21 h, a l’Auditori Nacional d’Andorra.

Les entrades per al concert es poden adquirir a partir del dia 13 de setembre a les 9 h, tenen un preu 30 € (venda anticipada) i 35 € (el dia del concert) i es poden adquirir a la pàgina web d’Ordino Clàssic: www.ordinoclassic.ad i a l’Oficina de Turisme d’Ordino.

Dijous 10 d'octubre, a les 21 hores
Auditori Nacional d'Andorra