La Fundació ONCA clou el cicle ‘7 d’ONCA’

La Fundació ONCA, emparada pel Govern i la Fundació Crèdit Andorrà, ha posat aquest dimarts el colofó al cicle 7 d’ONCA, que amb l’espectacle Electro Pentagrama ha recorregut les set parròquies. Es tracta d’una peça de creació inspirada per la passió, que de fet és el leitmotiv de la 29a temporada de la Fundació ONCA. Els Dj’s John Holt i Richy Vuelcom, la violinista Anna Garcia i el ballarí Xavi Pérez, sota la direcció artística de Joan Hernández, de l’equip de la Fundació ONCA, han protagonitzat la proposta que des del mes de juliol ha sonat arreu del país.

Hernández ha destacat que estan “molt contents” de com s’ha desenvolupat el cicle i ha subratllat el fet que ha estat “tot un viatge” en què l’espectacle també ha evolucionat des de l’estrena a Escaldes-Engordany i fins a aquest dimarts al Tarter. “Cada parròquia ha estat una sorpresa, una vibració i energia diferent”, ha destacat el director artístic, que ha afegit que han aprofitat aquests fets com a “valor afegit” en cada actuació.

El director artístic també ha volgut agrair la “complicitat dels set comuns” per haver pogut escollir el millor lloc i moment per dur a terme les actuacions, per poder oferir les “millors condicions”. Un cop posat el colofó a aquest espectacle Hernández ha remarcat que esperen que el cicle 7 d’ONCA pugui tenir continuïtat i potser fins i tot amb més d’un espectacle. I ha agraït també el suport al Govern i a la Fundació Crèdit Andorrà per poder haver dut a terme aquesta proposta.

El cicle ha sorgit aquest estiu com a continuïtat de l’ON-Carrer, que es va iniciar el 2020 arran de la pandèmia i que els darrers dos estius va dur la música a les diferents parròquies, en petit format.